dust bowl dance

oj, har inte skrivit i min egna lilla blogg på länge,
eftersom jag och amanda har en tillsammans nu
som heter http://papertigers.webblogg.se
den får ni gärna också följa.

jag har för övrigt varit på mitt provjobb idag och igår.
det är skitroligt och ganska kändistätt vad jag hört.
igår kom tilde fröling in o handlade och idag malou von sivers.
tänkte att hon är ju för fan på tv just i detta nu, (efter tio)
hur går det till?! smart jag är då.

amanda är på sitt provjobb på berns nu ikväll,
så anna wihlborg kommer hit snart och festar till det lite med mig.
vi vet dock inte vart vi ska sen, men får kolla alltomstockholm.se
så kanske vi hittar nåt roligt som händer nånstans.

imorron kommer amandas pappa och lämnar resten
av våra grejer. fy fasen vad skönt det ska bli!
antagligen åka och köpa soffa och annat på ikea,
rusta, öb, jysk o sådana ställen.
sen blir det fest på kvällen, ska nog till ace.

på söndag blir det bakisfrukost med american pancakes,
för jag fyller ju 20 år!

på återseende, adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0