jag vill ha allting

ikväll kom jag till insikt att jag ska döda den feta människan
som bor på insidan av min kropp. ja, jag menar det.
jag är ett riktigt fetto på insidan.
jag menar, i morse åt jag fattiga riddare med massa socker på.
hur jävla dum i huvudet är jag inte? hur kan man äta det ens.
jag är inte sån som äter sånt i vanliga fall.
varför har jag spårat ur så?
idag var jag så sugen på godis att jag nästan kunde börja gråta.
men sen slog jag mig själv, och tänkte att jag måste sluta med detta.
inte nog med att jag är dubbelt så sugen på godis nu, än resten av månaden.
ja, det är den perioden av månaden nu. det kommer bli hårt att bota
mitt sockerbegär. men det ska gå.

ska äta äpplena i min trädgård som godis.
ja, för det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där låter som jag! Fettot som bor inne i mig måste väga öve 500 kilo. Ibland blir jag också så förbannat sugen på godis att jag nästan börjar gråta.

2009-09-21 @ 12:39:02
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0