earth's cry heaven's smile

okej, helvetet har hittat till mitt rum igen.
jag är inte den bästa på att städa, men det ser inte lika förjävligt ut
som i mitt förra rum. vaknade 06.45 helt av mig själv, vilket jag aldrig gör annars.
vad ser jag om inte en groteskt stor spindel på väggen 5 cm från mitt ansikte.
jag har slutat bli rädd för de äckliga jävelskapen, utan bara förbannad.
jag vet inte hur det går till att jag vaknar av det, men det har som sagt hänt fler
än 5 gånger nu. vaknat av att en stor spindel varit vid/i sängen.
värst är ju honorna, som är så stora som en hmm, pingisboll? nej större till och med.
jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, nu när jag bytt rum för att de inte ska störa mig.
på min brors rum har det aldrig påträffats några spindlar, någonsin.
han håller dessutom på att möblera om nu och har inte upptäckt en enda.
varför förföljer de mig?

själv har jag börjat insé att det kanske är mitt skyddsdjur. men vem vill ha det egentligen?
min mammas vän sa att det helt klart är min bortgångna morfar som
uppenbarar sig gång på gång. men varför i detta vedervärdiga kreatur?
han älskade ju mig så mycket och jag honom, så han kan väl inte vara så elak
att han kommer för att skrämma mig på det sättet?
det hade ju varit helt sjukt.

allting är hopplöst, jag får leva med spindlar som verkar avguda mig.

Kommentarer
Postat av: f(e)ästmannen

du är mitt förbannade öde - gissa närfan jag vaknade imorse!

2009-09-07 @ 21:13:36
Postat av: Felicia

sv: görs? :)

2009-09-08 @ 11:57:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0