reminder

har egentligen inget att säga, tänker lite på olyckan i hanaskog igår.
tycker det är helt sanslöst orättvist. alla vet att han inte varit den vassaste
kniven i lådan någonsin, och jag sa direkt att jag aldrig någonsin
kan tänka mig att han skulle få för sig att köra rattfull ändå.
vilket polisen inte heller misstänker. så då antar jag väl att det
gick en aning fortare än vad det borde gjort. hans flickvän som
satt bredvid dog. ååh jag kan inte förstå varför man ska köra så fort?
tänk att ha det på sitt samvete hela sitt liv, att vållat någon annans död.
usch jag blir tårögd av det.

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090925/OSTRAGOINGE/535206572/1021/&/Polisen-utreder-dodsolyckan

kommer upp massa minnen från barndomen i hanaskog,
och hur sjukt kul vi alla har haft det på kviingeskolan.
oj, vad jag är glad att alla jag känner lever fortfarande.

älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0