i'm not calling you a liar

men jippi vilken bra bil jag har då.
lämnade precis den på lagning på dinX igen.
han skulle laga avgassystemet, tutan,
spolarvätskan, bromsljusena och bla bla bla.
hoppas fan han fixar allt nu så den slipper fixas igen.
drygt med besiktning också för de är så jäkla otrevliga där.
bara för att jag är tjej och inte fattar nånting enligt dom.
sist så frågade han som jag hade en varningstriangel,
jag bara jaha det vet väl inte jag, den ligger väl
där vid reservhjulet antog jag.
sen höjde han rösten och sa nåt i stil med
"MEN DET MÅSTE DU JU HA, HUR SKA DU ANNARS
GÖRA OM DU MÅSTE STANNA VID VÄGRENEN?!?!?!?"
men hallå. jag blir så trött.
den låg ju för fan där jag sa att den låg.
gubbjävel


nej nu ska jag laga mat :)
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0