ge mig ingen skit ge mig afrobeat

ah, jag är verkligen en svag människa. jag har bestämt mig för att
inte festa på ett tag. men allt är så jävla tråkigt att det känns som
det är det enda roliga som händer. fast det var så tråkigt sist jag
var ute att jag ville dö, och att människorna jag träffade var zombies.
den här veckan har jag sökt en massa jobb.
några i sverige, några i österrike, några i norge.
konkurrensen är ju SJUKT hård, så känns inte direkt som jag kommer få nåt.
i vilket fall som helst stannar jag inte kvar här länge till.
vill ha jobb som mattant helst, det är så jävla najs.
fasta tider, sjukt bra betalt och lätta maträtter. plus att man blir stark. hähä.
adjö

Kommentarer
Postat av: mikaela

otroligt fina ögon har du!

2009-10-18 @ 00:05:44
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0