blood & ether



mötte det här laget igår, och vi hade förbannad otur som vanligt.
de är så mycket sämre än oss och ändå lyckas de vinna,
pga vädret och vår målvakt som inte borde vara målvakt.

dessutom fick jag höra att jag är en av de i laget som har
värst och fulast spelstil (jag och fransson).
hehe, och ja, det kan jag ju verkligen hålla med om.
kan jag inte ta bollen så går jag på deras ben och fötter istället,
så har det ju alltid varit. det är det som är så kul med att spela.
genom åren har jag gett personer näsblod, stukningar, vridningar,
och även brutit några personers ben i kroppen på olika ställen.
men ja, vad ska man göra. jag ger mig aldrig och tänker
inte göra det heller. det som är det bästa med det här
är att jag aldrig fått nåt kort i hela mitt liv.
SKICKLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0