daddy's gone


jag känner sån fruktansvärd aggression. jag vill bara skrika.
men ni förstår inte egentligen hur skönt det är och kommer bli.
detta skulle hänt för så himla många år sedan egentligen.
min mor ringde mig gråtandes ikväll och bad mig komma hem.
det finns inget som är så hjärtskärande som att höra sin mor gråta.
modern som ska vara en stark förebild och ha en slags fasad
av att klara av allting. men jag förstår henne helt och hållet.
ingen människa hade klarat av att ha en pansarfasad i den här situationen.
min far är en man som alla andra män. ett stort jävla as.
tänker med kuken & alkoholen och är en egoistisk jävla skit.
gud hjälpe honom, det säger jag bara.
för mig är han numera bara en inkomstkälla när jag behöver pengar.

det kommer bli en oerhörd lättnad när jag och mamma kommer härifrån.
och till dig som ska kallas pappa; fuck you.


Kommentarer
Postat av: marty

du vet var jag finns!

2009-11-08 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0