moody blue


på förfesten med alla tjejerna

hade vår 20-årsfest igår, sängen idag. och flyttpackning!
det var jävligt roligt igår och alla de bästa stannade till sist.
helt underbart!
blev lite tråkigt sen när vi skulle städa
eftersom jag blev anklagad för att inte städa alls.
herregud. jo men visst, roligt att höra.
jag och amanda och nils städade skitmycket tillsammans
och säger nån nåt annat så städar jag fan inte alls nästa gång.
blir så förbannad på sånt.
men tack för alla underbara presenter och att alla
mina fina vänner kom!
pssst kim, din present var en favorit.

börjar få mycket flyttfeber nu.
vill verkligen inte lämna alla men jag vill ändå.
ahh, och min mamma och bror kommer jag sakna allra mest.
men jag längtar efter ett nytt liv.
det kommer bli bra. jag vet det.

Kommentarer
Postat av: natz

jag kommer sakna dig, älskling! :(

2010-01-31 @ 22:37:26
Postat av: kim

love u! ses i mars-april, jag börjar spara nu!!!

2010-02-02 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0