last night a dj saved my life

Amanda och jag har svarat på ungefär mer än 50 annonser
de senaste dagarna, och jag kan säga att det tar på humöret.
vi förstår att man knappt får några svar tillbaka,
men jisses vad glad man blir när någon svarar och
säger att man får komma och kolla på lägenheten.

så vi ska kanske åka upp till stockholm på onsdag,
och kolla (absolut inte säkert än),
och då tar vi amandas jobbintervjuer samtidigt.
mitt personliga brev är snart färdigt,
det ska bli perfekt, så jag kan skicka iväg till
ungefär alla företag i hela stockholm haha.

man får tänka positivt hela tiden, och se allting som
ett tecken, för till slut lyckas man. det gör man!
jag kommer lyckas, och tills dess har jag mina
föräldrar som backup vad som än händer.
och då menar jag både ekonomiskt (pappa)
och psykiskt (mamma, såklart).
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0