human again

D å var den här helgen över och den blev otroligt bra.
jag körde till olofström för att bli gödd av amanda
och hennes mamma. och det blev jag minst sagt.
sjukt god mat fick vi. efter varmrätten la vi oss i
soffan i någon timme och mådde illa.
sen fick vi plats med två sorters tårtor,
en choklad och en hallon/lakrits. godaste jag nånsin ätit.

dagen därpå körde jag och amanda hem till kristianstad.
och så gjorde vi vid oss, sen kom mammas vänner
och mina vänner hem till oss på förfest.
det var mycket bra, och vi tog taxi till stan för att
dansa lite på banken.
roligaste kvällen på länge. det blev ett bra slut på
utelivet i kristianstad, ifall jag inte känner för att gå ut
nu på fredag. har ju dock 20-årsfest på lördag
så det får bli lugnt på fredag då.

hela den här veckan får gå åt till att söka massa jobb &
planera inför flytten nästa vecka.
det är bara 8 dagar kvar nu.
jag borde vara gladare än vad jag är, för det är
det här jag velat i flera år nu.
men jag antar att jag är rädd. mycket blandade känslor.
och att lämna alla man älskar här..
såklart ses vi ju igen allihopa, och ni vet att ni får
komma och hälsa på hur ofta och länge ni vill.
och de som ska upp till stockholm i andra ärenden,
får gärna höra av sig så vi kan fika, eller gå ut!
åtminstone.

känns som det kommer bli rätt så ensamt i början.
amanda har ju jobb så hon kommer väl jobba.
och jag får söka en massa. övervinna min så kallade blyghet.
jag är inte blyg egentligen, men blir det ibland.
särskilt när jag ska ringa. träffar mycket hellre folk i verkligheten.
och sen att hitta i stockholm.. huuuu!
alla tunnelbanestationer, alla linjer, alla bussar, alla gator.

nej, det här kommer bli bra. det blir det.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0