cigarettes and chocolate milk

M in nyårsafton blev ju lite kaotisk om man säger så.
åt middag hos jottan med amanda och kim.
skitgott, och jag blev ju lite överförfriskad med alkohol kanske.
sedan kom jon, johan, jocke och stampe
och joinade en stund innan vi gick till färlövsparken.
där var fruktansvärt mycket folk, och fruktansvärt
mycket småglin som kunde varit hemma med
sin mamma och pappa istället.
firade det nya året där och vid 20 över 12
fick vi nog av det stället och drog till stan istället.

vi gick upp till benjamin men där var det också kaos,
med massa folk som han inte kände.
så kim ringde viktor rydberg så vi tog en svarttaxi dit
och festade vidare.
det var faktiskt helt okej till slut.
och jag var ganska nöjd har jag kommit fram till nu.
kunde varit bättre, kunde varit sämre.

så 2005 får fortfarande vara sämsta nyårsaftonen,
sedan 2008, sen kan det här komma på tredje plats!
fniss.

jag har i alla fall sovit 30 timmar sedan nyårsnatten.
och jag är fortfarande trött.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0