amongst the waves

D en här dagen började så fint med ett väldigt
otrevligt och dåligt samtal från en "vän".
det har varit en nära vän till mig som nu
kan räkna sig som en ovän, och jag vill inte ha
mer med honom att göra.
inte förrän han ber om ursäkt, men jag gissar
på att han är för stolt, självgod och egenkär
för att nånsin ens tänka den tanken.
enligt honom så gör alla andra fel, och aldrig han + hans "flickvän".

antar att det blev så som jag skrev i förrän inlägget,
göra sig ovän med alla så man slipper sakna dem sen.
well, han lyckades med den saken i alla fall.

nej, ska inte lägga mer energi på det för jag har andra problem,
räknar inte det här som ett problem längre och lägger fokus på de andra!
(egentligen borde jag skita i alla problem, men det går ju inte)
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0