all tomorrow's parties



J ag är så himla trött idag, men jag hade så gärna velat åka skridskor.
det är sådant underbart skridskoväder idag, soligt, kallt & vindstilla.
emelie och jag har bestämt att vi ska åka skridskor
på hammarsjön på onsdag. hoppas vädret håller sig kallt tills dess.
om någon mer vill följa med så hojta!
jag minns när vi var 11 år och åkte skridskor på översvämmningen.
det var riktigt roligt. och jag undrar om inte
vi åkte på en damm i västerslöv också? med nils och hans vänner.
det var ju många år sedan nu, och det har ju knappt varit frysgrader på flera år.

och på tal om nils, så ringde han och tiggde skjuts i natt.
från knislinge och hem. så det var bara till att sätta sig i bilen 03:00.
vad gör man inte för sin bror? vi har trots allt kommit
mycket närmre varandra på grund av allt som hänt.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0