lucky star

M år lite illa nu när jag tänker på alla mina fina vänner.
inte på det sättet att jag tycker illa om dom, haha.
men för att jag inte kommer träffa dem när jag vill.
ahh, men de flesta har lovat att komma upp och hälsa på.
och det hoppas jag alla håller för det är faktiskt INTE
dyrt att åka fram o tillbaka. så kom inte med att det är dyrt,
NATHALIE :)

jag packar för fullt nu men får hjärnsläpp och minns inte
det jag precis tänkte packa ner, hela tiden. jobbigt.
ÅH får inte glömma min ram som är formad som en filmrulle,
med bilder på alla mina favoriter.
tror det är bild på kim, martina, emelie, johanna, jottan, hanna,
sara, limpa, victor, jon och alexander.

nej nu ska jag hem till pappa och hämta mina knivar
och säga hejdå till min älskade katt chester.
min älskade älskade älskade 10-åring.
som jag fick en dag i juli år 2000 när jag vaknade upp
och hade drömt om att jag hade en grå kattunge,
som hette manchester united. haha.
och så tyckte mamma att vi kunde åka och köpa en katt.
han kostade bara 500 för att han är hälften bondkatt, hälften main coon.
han har ju funnits med mig i halva mitt liv nu.
och jag har aldrig haft ett bättre djur, eftersom han är som
både en katt och en hund.
jag har alltid kunnat vara ute och gå med honom som en hund,
och han kommer direkt när man kallar på honom.
adjö

Kommentarer
Postat av: natz

men kul att du får det att låta som om det var en dålig ursäkt. hur ska jag veta vad det kostar :P. men räkna med mig, jag kommer definitivt!

2010-02-01 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0