i still remember


jag saknar dig så fruktansvärt mycket och drömmer om dig
minst en gång i veckan. det är så verkliga drömmar,
precis som du är här på riktigt.
och jag vaknar upp förvirrad och ledsen, upptäcker att verkligheten
är så mycket sämre än drömmen.
jag gör det här med dig, jag vet det för jag känner det.
anledningen till att jag klarar detta är på grund av dig.
flyttar 60 mil hemifrån för första gången i mitt liv.

den kvällen jag höll på att köra av vägen, jag vet att du var där.
det var första tecknet och beviset du gett mig på att du är här.
åh, jag låter som ett jesusfreak men jag är inte troende.
den enda jag tror på är bo martin nilsson.

jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du är ju helt obeskrivligt vacker.

2010-02-13 @ 00:13:00
URL: http://cocaineblues.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0