i'm so poor won't you lend me some money


ett ord; oliverna.


fyra par ben tillhörande sara och johanna


ursäkta de många matbilderna, men det var verkligen lika gudomligt som det ser ut.


maja och amanda. amanda lagar världens godaste mat. utan tvekan!


värdinnan betedde sig konstigt. fy fan vad jag kommer sakna dig.


josse är tillbaka efter ett år i kalifornien. de andra ute och röker.

sjukt god blåbärscheesecake bakad av matilda, som aldrig bakar.

underbar kväll, tack.
och som sagt jag kommer sakna amanda,
en av mina bästa vänner som åker till australien den 11 september.
önskar all lycka, i love you!

Kommentarer
Postat av: amanda

och jag kommer sakna dig min älskling, önskar du kunde följa med mig!

2009-09-02 @ 13:20:45
Postat av: sara

jag gillar din nya blogg! ;)

2009-09-03 @ 13:59:47
Postat av: Sara

Cheesecaken ser lovely ut.

2009-09-03 @ 14:10:12
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0