han som tuggar med öppen mun dör

kan inte med ord beskriva hur mycket vissa människor betyder för mig.
bara så simpla saker som de gör för en. fina saker de säger till en.
finns där. bara finns när man behöver det. älskar er.

igår var jag med om något så himla humörhöjande, som alla borde göra
nån gång då de saknar spänning i sitt liv (snacka om att jag saknar det just nu).
vi samlades några random människor vid statoil 24 kl 23 på kvällen och delade in lag.
3 bilar hade vi. och så körde vi igång en 5-6 timmar lång kurragömmalek
i hela kristianstad med gränser vid ekohallen, önnestad, nöbbelöv etc.
en bil körde och gömde sig och skickade sedan sms-ledtrådar till de andra två bilarna.
det skulle bli lättare och lättare efter varje sms att lista ut var de befann sig.
så himla roligt var det verkligen, ungefär som på spåret! haha.

det ska vi göra om i alla fall.

för övrigt är det mesta dåligt just nu, och jag håller låg profil.
det känns bäst. tills saker och ting har ordnat sig.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0