the guns of brixton






idag körde emma, jag, martina och kim + ida till entré i malmö för en shoppingdag.
det här kom jag hem med, ungefär 1/10 av hur mkt de andra hade med sig hem.
inte känt för att handla på länge (bra), men kunde inte låta bli den sjukt fina bh:n och klänningen.
och när jag kom hem låg det ett paket med kläder från h&m till mig också.
den innehöll en skinnjacka, en kofta & ett linne. HURRAAAAAAAAAAA!
sjukt underbar dag och jag älskar de här människorna, jag erkänner det.

kvällen har bestått av plugg och nån slags halvlam bilgömme. inte alls kul ikväll.
plus att martina såklart blev stoppad av polisen igen, haha.
lika trevligt som sist, åhja.

jag är dödstrött och jag måste egentligen vara vaken lite till och plugga.
men hjärnan orkar inte mer. det är påfrestande, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0