the drugs don't work

bra dagar i mitt liv det här året
vissa bilder tagna med min systemkamera, digitalkamera eller mobilkamera.
vissa bilder tagna av mina vänner.

skattjakten precis innan studenten




parkhäng nån dag i april


studentdagen, victor och jag

karnevalen, jag och nathalie utklädda till alice och the cheshire cat + claudia som running rabbit

klassen på studentdagen. <3.

regnigt studentflak

karnevaldagen, jottan och limpa

stockholm

stockholm, boulebar

nån gång hemma hos mig

skor som jag och erik hade som bilduppgift att pimpa!

maria och jag på praktiken och de fula kepsarna som vi var tvugna att ha på oss, ungefär.

hultsfred

hultsfredsmisär

balen på bäckaskogsslott


alla fina förfester hos benjamin


säga hejdå-till-erik-för-han-ska-in-i-lumpen-kvällen

liseberg med jon, jonas, jocke och tobbe FINT

way out west, sebastian och david

nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.
men visst är de fina?

Kommentarer
Postat av: sara

otroligt fina!

2009-09-28 @ 07:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0