alice in waterland by elena kalis

eftersom alice i underlandet är så överhypeat just nu
så kan väl jag också hanka på med fina bilder
(ÄVEN OM JAG VAR FÖRE ALLA ANDRA, HA!) fniss.
och för att min kärlek till sagan är äkta, till skillnad från halva bloggvärlden,
som kom på att; "guuuud vad bra den ääär jag längtar sjukt mycket efter filmen
nästa år, så jag måste börja dyrka den nu." seriöst, lägg av nu.
haha. äsch.

minns att när jag såg filmen första gången som liten, så fick mormor säga till mig
att vara tyst för hon orkade inte höra mer om underlandet.
sedan dess har den hängt med och nu sitter en scen ur filmen på min överarm.

älskar dessa bilderna som elena kalis tagit, en av mina absoluta favoritfotografer.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0