let the drummer have some

gick upp sjukt tidigt för att gå på arbetsintervjun i morse.
jisses att dra sig upp ur sängen så tidigt.
men jag klarade det.
och intervjun verkar det också som jag klarade av. höhö.
hittade först inte dit, så fick fråga några gubbar på rörmonteringen,
och dum som jag är så stod det en skylt med företaget
att det låg på baksidan.. haha möghue.
ska iaf jobba imorron på nåt event.
2 h är det, så de ska se lite vad jag kan.
kommer ge allt, OHJA.
håll tummarna för mig.

nu ska jag på kalas till kära ekelund som fyller 19 år idag, grattis!
träffa alla babe'sen också, fint.

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Loranga, Masarin och Dartanjang av Barbro Lindgren är en stor favorit också. Den kan jag läsa tusen gånger om.

2009-10-20 @ 18:38:43
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: amanda

du ar effektiv och duktig :) hoppas det gar bra pa jobbet. jag saknar dig

2009-10-22 @ 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0