in a different light


jag bara längtar så enormt efter framtiden, och jag vill så mycket.
jag tänker göra precis allt jag tänk mig. men just nu sitter jag fast här.
åh, amanda.. kom hem så mitt liv blir spännande.
flyttar någonstans, stockholm eller var som helst som vi snackat om i ett år nu.
jag är i helt fel ålder just nu känner jag. jag känner mig inte som 19 år.
snarare som 23 år eller något i den stilen. hade jag haft ett stabilt förhållande
och jobb hade jag lätt kunnat skaffa en unge. men nu är jag ju inte 23, utan 19.
och det hade ju varit rent åt helvete dumt att skaffa en unge nu. usch ja.
man läser underbara bloggar om tjejer som lever drömliv i stockholm,
med de perfekta lägenheterna, jobben, festerna, vännerna, pojkvännerna..
så vet jag att jag kommer få det en dag. jag vet det.
för trots allt är sverige helt okej, och kanske stannar jag här,
eller så testar jag att bo i andra länder. ja vem vet.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0