everybody knows what it's like to be me

ah vilken bra kväll jag hade igår.
var meningen att jag och benjamin skulle vara hemma hos honom
och kolla film och sånt. men vi hamnade hos hans granne jesper.
jesper är fan underbar. emelie och anna kom också
och en annan kille som hette filip.
drack lite öl och sånt och såg på idol, spelade spel och
tog massa roliga bilder. skrattade så jag hade ont i käkarna sen
när jag och benjamin gick och la oss. sjukt.
vaknade av att anna plingade på dörren
och sen körde jag hem och nu ska jag äta frukost
och dricka kaffe med mamma och sanna.

ikväll ska jag umgås med martina förhoppningsvis,
sen blir det nog att hämta min bror och hans kompisar i malmö
för de ska till köpenhamn och kolla på rise against.
jävla mög det, missade dom medvetet på way out west.
huhu.

adjö


Kommentarer
Postat av: hemlig kompis

du är söööt^^

2009-11-01 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0