enemy within

idag när jag vaknade var det första jag tänkte:
"ja! du är det söndag och ikväll är det sista avsnittet av
mannen under trappan!!!".
kan bara säga att det är den bästa svenska psykologiska
skräck-thrillern jag någonsin sett. om jag ens sett nåt
liknande någonsin? det är så briljant och man sitter på helspänn
hela tiden. och jonas karlsson är helt jävla underbar.
sveriges överlägset bästa skådespelare, det är han.

har ni tid över så se serien på svt play, GÖR DET BARA!
garanterad underhållning.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAH, fyfan alltså. Jag hade nog inte alla hönsen hemma i fredags, om jag får säga så ;P

2009-10-04 @ 19:51:46
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0