drowned world/substitute for love

nu börjar jag få ordning på mitt rum, som jag bytte till pga problemen med spindlarna.
har endast haft en stor spindel än så länge, och det var antagligen för att jag hade fönstret öppet.
så det är stängt nu, för all framtid. så här ser det ut just nu i alla fall.
håller ju på med det helt tiden och fixar så färdigt är det inte.
mycket barnsligt men det är inte förrän nu jag kunnat skapa det rummet jag alltid drömt om,
mest på grund av att vi hade färre pengar innan. nu står det bra till!






ska absolut inte bo så här sen när jag flyttar hemifrån, antar att inte en man vill bo såhär. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

teven !!!!!!!

2009-10-13 @ 21:33:23
Postat av: marika

sjukt fint rum !

2009-10-13 @ 22:04:31
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Postat av: frida

ja men hallå tv:n fick jag när jag fyllde 10 år, it's a part of me =)

2009-10-13 @ 23:47:52
URL: http://detvarjaghelatiden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0