why don't we fall in love

trots en mörbultande huvudvärk sedan i fredags så släpade jag
mig utanför huset för att bowla med kim, benjamin och kim igår.
i åhus var det bestämt. herregud vad dålig jag är, men trots att
jag såklart kom sist så slog jag ändå personligt rekord på 118 poäng.
kim vann med typ 210 eller nåt, helt sjukt.
jag är ju så klen att jag inte ens orkar hålla klotet uppe så jag
tappar det ungefär precis innan jag ska kasta det, varje gång.
så det rullar sakta sakta mot käglorna och slår ner högst 5 st per gång.
känns bra att en vessla är starkare än mig, ungefär.
haha, men ja det var trevligt. sen körde vi till bajonetten och åt
för kim skulle börja jobba kl 00.
idag ska jag se på film.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0