i don't feel better when i'm fucking around

woho, happy day!
ska på jobbintervju imorronbitti kl 09:00
två plus med det är att man kanske kan vända på dygnet idag,
och att det är gångavstånd dit från mitt hem.
det låg tydligen på industrigatan på näsby, fan va gött.
sen har jag även sökt ett annat jobb som jag verkligen önskar att jag får.
det är på kriminalvården i haparanda, alltså som kock där.
ett minus med det är ju att fångarna har köksarbete
och man vet ju aldrig vilka trackasserier man kan råka utför då. haha.
sjukt bra om jag får det, för jag har boende i luleå. pööörfekt.
sökte även 2 random mattantsjobb i stockholm eller nåt sånt,
danderyd tror jag det hette, och norrtälje.

vi får väl se om det löser sig för lilla frida.
äsch jag lider fan ingen nöd på pengar än så länge på ett bra tag.
bara det att det är så sjukt tråkigt att inte ha nåt att göra.

imorron ska även kexet besiktigas, får väl se om han går igenom.
fniss.

puss

Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; hahah, långt är'e!

2009-10-20 @ 00:51:30
URL: http://isabellakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0