the audience is listening

oj vilken produktiv vecka, eller inte. haha.
min bil har varit på reparation, bromsen och gasen blev lagade
(hoppas ni antecknar det).
har sökt en del jobb och så, men ännu inga svar, tyvärr.
igår var det inte alls meningen att jag skulle gå ut.
efter lite tvekan och lite velande så blev det så ändå.
alexander kom hem till mig och så satt vi och hade det trevligt
sen gick vi till class och träffade sebastian + folk, och jon + folk
& MIN LILLEBROR, inte lite inne i dimman. tät dimma.
så det blev en ganska så trevlig kväll ändå, utan några tjejkompisar.
förutom anna och kompaniet!

mamma och jag körde till tyringe idag och handlade
på förmedlingscentralen. mitt mecka, som har allt och ingenting.
har bestämt mig för att mitt första egna hem ska vara
ungefär 80% second hand. och inredas i olika tidsepoker.
exempelvis köket i 70-tal och vardagsrummet i 50-tal.
hoppar helst över 80-talet, det är bra så!
jag köpte en mumintrollet-film som jag tänkte kolla på nu.
och så lite penslar, och annat bra att ha.

utan några planer för kvällen mer än att lämna
mina föräldrar på middag hos familjen ek i balsby,
så slog jag och kim oss samman och körde hem till linus.
observera att det tar ca 45 minuter att köra till honom,
eftersom han lyckats få det så bra att han bor 6 km in i en skog.
utan mobilnät. bredband för ett år sedan.
hos linus var även erik och en annan kille.
drack lite kaffe och kollade på en skräckfilm.
mysigt, men kim skulle börja jobba 01:00 så vi fick bege oss.
så det blev tyvärr inga festligheter ikväll, men så får det väl bli ibland..

nu ska jag mysa lite till.
godnatt



mys-frida. hähä


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint att träffa dig i fredags :) :D:D

2009-10-18 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0