quiet desperation

jaha, det var ju längesen jag skrev nånting här,
förutom att lägga upp bilder vill säga.

förra veckan var nog inte så händelserik som jag hade hoppats på.
hämtade mitt körkort i onsdags, och ser ut som en seriemördare på bilden.
spenderade kvällen hos victor som hade festival.
dagen därpå låg jag i min säng, skulle på jobbintervju men såklart
så hade jag hört fel tid så det fick bli på fredagen istället.
gick nog bra, hoppas jag. skitjobb säkert men pengar is pengar.
åt en dyr och god frukost med min målsman och sedan begav
jag, martina och emelie oss till sandviken på en utflykt.
helt underbart måste jag medge. saknar vår sommarstuga något enormt.
men jag får väl acceptera att den tiden i mitt liv är förbi
och jag antar att jag aldrig får något så bra som barndomen jag haft där.
herregud ja vilka minnen.
skulle jag få frågan "vilken är den bästa känslan du känt?",
så skulle svaret vara: varje gång mamma och pappa fick semester i 4 veckor
och sista dagen på dagis den sommaren var kommen,
packade allt vi behövde (fyllde vår volvo till sprickningsgränsen),
och begav oss till vår älskade sommarstuga.
släktingar kom på besök under sommaren, och vi besökte även mina
nästkusiners stuga i nogersund. och jävlar vad roligt vi hade.
låste in oss i deras gäststuga och lekte fattiga, drack grapetonicläsk
som vi öppnade med spik och hammare, sprang rundor på den stora tomten,
sjöng och dansade till oskars favorit låt "scatman - scatman john",
hade uppvisningar med den låten, badade nakna i vattenpölar..

svävar iväg nu känner jag.

i helgen har jag även tänkt över mitt beslut att testa på straight edge,
och det lutar åt att jag eventuellt kommer försöka.
hoppas folk stöttar en och inte försöker få en att börja med möget igen.

och för er som inte vet vad det innebär är det att hålla sig borta från
alkohol, tobak, droger. google it.

adjö


ah, just det målade även en liten tavla idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0