a kiss with a fist i better than none

jag har 22 listor på spotify. jag älskar listor, av alla slag.
jag har hemliga listor i anteckningsböcker.
en hångel-lista med alla jag hånglat med och vilket år.
även om det blivit en del så minns jag nog alla, fast 2 utan namn. haha.
den första var usel och jag fick saliv ända upp till precis under ögat.
den senaste är antagligen bög egentligen, för det var det intrycket jag fick.
den bästa är han jag var kär i en gång. så är det nog för alla.
den sämsta är alla dom man tagit för man inte kan få den man vill ha egentligen.
då koncentrerar man sig på om man känner nåt pirrigt. men förgäves,
och så märker man direkt hur dålig han är. stick, tänker man sen.

sen tänker man på den man egentligen ville ha, och så blir den personen
man hånglade med nyss ännu sämre. sen vill man gå hem.

här är en av mina 22 spotify-listor, om ni kan gissa vilken som är min
ringsignal sedan 1.5-2 år tillbaka kan ni få hångla med mig.
skämt å sido, ni vinner äran.

http://open.spotify.com/user/fittollon/playlist/2je1N6tx90Z7LRgp4oz6BJ

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0