who is gonna meet me

oooh, le citron vert ringde för en stund sedan
och undrade om jag kunde jobba 15-22 i malmö.
fan vad glad jag blev!
sa självklart ja, och jag ska hämta de andra tjejerna kl 13 imorron,
för jag var den enda som hade bil.
najs, jag som ÄLSKAR att köra..
men gött, får körersättning med så det är okej.

även sökt fler jobb idag, varav en av dem svarade
inom 10 minuter (!), och skrev att de mottagit
och sparat min ansökan och att det verkade intressant.
det var ett café i åre tydligen.
men det skiter väl sig det också!

precis varit i affären och köpt hårfärg också.
får se om jag färgar det idag eller imorronbitti.
fin färg var det i alla fall.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0