television rules the nation/crescendolls

idag kvart över tre skrev mamma på ett kontrakt
på en lägenhet som vi ska flytta in i.
flytten sker i början av december och jag tror
det kommer bli hur bra som helst.
stor och rymlig för oss två är den iaf.
lägenheten ligger på odal/vilan (vid scan huhu),
och vi får gratis utsikt över kdff:s-hemmamatcher.
om det nu är något att kolla på egentligen!
sen är det ju planerat att jag inte ska bo där
speciellt länge heller ändå.
så hon kommer bo sjukt bra sen när jag flyttar!
ah, jag längtar faktiskt eftersom det är
påfrestande för ens psyke att gå här hemma
och låtsas, ungefär.

imorgon blir det lite festligheter.
och i helgen ska jag även jobba litegrann,
alex från le citron vert ringde och frågade om jag
kunde jobba i åhus på lördag.
och ja, det gäller ju att aldrig säga nej
så att man blir högt prioriterad, som sara sa.
och på söndag blir det möte med
spelarrådet som jag är med i, sedan träning.
fint!

adjö

Kommentarer
Postat av: dijonsenap

han där som petar i din mungipa måste fan vara bäst i hela världen

2009-11-12 @ 17:34:48
Postat av: Anonym

din blogg är riktigt bra!

2009-11-12 @ 18:24:05
URL: http://emmawredh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0