map of the problematique



det här var en annan gång, kanske förra året eller förra igen.

jag vaknade nyss, det har varit en lååång natt.
satt hemma hos mig och kollade på film med martina,
det blev "the uninvited" och "bröllopsduellen".
inte bra nån av dem.
vid halv 12 satt jag mig i en iskall bil (FICK SKRAPA RUTORNA!!!!!!!!)
och körde mot malmö för att hämta 4 pojkar som
kollat på konsert i köpenhamn.
lyssnade på metallica för att hålla mig vaken, och det hjälpte faktiskt.
körde till vinslöv och dumpade av de små liven,
och hem till min säng och somnade nästan direkt.
fick dock 3 st telefonsamtal som gjorde min sömn försenad
så det är nog anledningen till att jag vaknade ungefär nu.

idag ska jag träna eller hem till b.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0