hon flytta ut till bergsjön

jaha, då var den här helgen snart över,
och mina arbetslösa dagar tar an igen.
jobbade hela kvällen igår på ett 50-årskalas på åsikten i åhus.
det var mycket trevligt och roligt.
kocken som är fransman är det ju lite svårt att förstå ibland,
men han är skitrolig när han försöker förklara vad han menar.
jobbade med sofia, och jag gillar henne mycket!
och i fredags var det ju black friday på class,
vilket vi såklart inte missade.
blev en förfest hos fredrik i stan och så sminkade
jag mina två kumpaner martina & kim. grrr blev dem.
igår när jag vaknade mådde jag inte allt för bra..
hehe. kunde inte äta något på hela dagen.
så fick bli isvatten, det enda som gick ner.

idag har vi varit och köpt en jättefin soffa
till mammas och min lägenhet. kommer bli fint där tror jag.
har bestämt att mitt rum ska bli miljövänligt med FINA
men begagnade saker. får väl se hur det kommer gå
att hitta allt man behöver.
vill ha en sån gammal soffa med snirklig träram och fint sofftyg.
kanske inte så bekväm men det kan kvitta.


adjö

Kommentarer
Postat av: huhu

fan va najs brills!

2009-11-15 @ 18:08:31
Postat av: Anonym

snyggaste bilden ever /D

2009-11-16 @ 02:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0