tonight i have to leave it

eftersom jag aldrig raderar några sms i inkorgen i min mobil
så finns det sms kvar från i januari i år.

tänkte publicera höjdpunkterna som kommit in hittills
eller ja, iaf de bästa fram till juni:


"nah nah nah nah nah nah nah nah nah BATMAN :D"

"fan fan fan helt jävla underbart....."

fortsättning: "alltså ja fy fan. vi ska träffas på lördag.
han är helt jävla klockren haha :D"

"hej min lilla sockerbulle. vet du vad?"

"fy fan. asheta killar, gratis sprit! :O :D ;) :* "

"oh helvete är inte lika sugen på en unge längre efter
att ha varit inne på BR en lördag..."

"du är bra du fritte!:D"

"det har varit inbrott i skolan, våra drickspengar är väck" :@

"FEST"

"kul att äta på donken själv:("

"saknar dig skottis :("

"det var helt seriöst någon som kastade en hamburgare i huvudet på mig :O"

"jag vill komma åt alice i underbyxan, har sparat min oskuld åt dig"

"sov för helvete"

fortsättning:
"du är full frida, sov"

"kan jag låna alla lordis skivor av dig?"

"haha dåra? vakna utanför domus eller? GÖTT MED ÖL
TILL FRUKOST FÖR ÖVRIGT :D"

"känner mig som en varg som inte fått mat på länge,
vill bara slänga mig över honom hehehe"

"fan vad kåt du är"

"grattis! vi har fan tagit studenten motherfuchs"

"grattis frida :D vi klarade det! :@"

"för vi har tagit studenten! vi måste ses ikväll
så vi kan säga hejdå ordentligt, ÄLSKAR ER HR3C<3"

"snygg du är på första sidan av kristianstadsbladet ;)"

"du är på förstasidan, stor bild (H)"

"förstasidan i kbladet ;)"

"snygg väl, du blev symbolen för student 09!"

"vad gullig du är i tidningen idag :D <3"

"pröva bada full!!! där snackar vi kramp utan dess like!"


oförglömligt!

(tog idén från min favoritbloggare elsa billgren)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha oj jag kanner igen nagra jag har skrivit :) den med ungarna pa br! :D puss skottis

2009-11-18 @ 07:22:44
Postat av: Benji

Jag känner igen minst en som jag skrivit:)

2009-11-18 @ 08:25:06
Postat av: Anonym

vems var den med alice i underbyxan?

2009-11-19 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0