i don't want to see you cry

V arför blir det alltid en massa problem med vad man ska göra på nyår?
så jävla överskattad dag så det finns inte.
förmodligen kör jag upp till en kompis i göteborg och firar där,
det är vad jag helst av allt vill.
annars ska jag fira med min mamma eller nån lam fest här i stan.


igår blev jag så trött på kristianstad att jag bokstavligen ville spy.
hemska jävla stad, hemska hemska hemska stad.
jag och amanda tar tag i våra planer med att flytta i februari.
helst ska flytten ske innan min födelsedag, men efter min 20-årsfest den 30 jan.
vi letar lägenhet/kollektiv/rum på blocket.
känns som det får bli typ 20 min utanför stockholm till att börja med.
sen blir det väl närmre med åren.
helt sjukt att vi verkligen ska göra det nu.
ska verkligen söka varje jobb jag kan få alltså, allt.
får väl låna 10 eller 20 tusen av min far så jag klarar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0